HOTEL UDEN - VEGHEL IS OPEN

Van der Valk Hotel Uden - Veghel is (gedeeltelijk) open vanaf 21 mei en neemt passende maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf  in Hotel Uden - Veghel.

Bedankt voor uw begrip en vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen

De maatregelen zijn onder voorbehoud van wijzigingen van het RIVM.

Algemeen
  • De receptiebalies zijn voorzien van plexiglas.
  • Middels stickers zijn de looproutes zichtbaar, wij vragen u rechts aan te houden.
  • In de openbare ruimtes wordt met wachtlijnen 1,5 meter afstand aangegeven.
  • Op diverse plekken in het hotel is desinfectiemiddel aanwezig.
  • Onze huisregels zijn op de digitale schermen in het hotel leesbaar. 
  • Wij verzoeken om de lift door één persoon tegelijk te gebruiken.
Hotelkamers en ontbijt
  • Hotelkamers worden met zorg voor u schoongemaakt
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als voor drankjes. 
  • Voor het ontbijt werken we met tijdslots. Het tijdstip wordt vooraf met u besproken.
  • Wij vragen u om uw handen te desinfecteren bij de ingang van het ontbijtbuffet.
  • Bij het ontbijtbuffet hanteren we éénrichtingsverkeer. 
  • Indien gewenst, kunt u een ontbijt- of lunchpakket nuttigen op uw kamer.
Restaurant en Lounge Café
  • Het restaurant en de bar zijn exclusief geopend op reservering. Reserveer uw tafel
  • We placeren onze gasten aan tafels van maximaal 4 personen m.u.v. grotere gezinnen.
  • Wij vragen om bij de ingang te wachten tot de host u een tafel wijst.
  • De garderobe is gesloten. U kunt de jassen meenemen naar de tafel.
  • Na elk gastenbezoek worden de tafels en stoelen grondig gereinigd.
  • Onze medewerkers volgen een strikt hygiëne protocol.
Zalencentrum
  • Voorafgaand aan uw bijeenkomst stemmen wij een tijdslot af voor de pauzes en maaltijden
  • Wij vragen u om van te voren te reserveren voor eventuele extra maaltijden buiten het vooraf afgesproken arrangement.
  • De koffiepauzes worden geserveerd in de “Break-Out” ruimte nabij uw zaal.
  • In deze Break-Out worden uitsluitend verpakte versnaperingen aangeboden.
  • Tijdens uw pauzes worden de vergaderruimtes en contactoppervlakken gereinigd.
  • Na elke pauze wordt de Break-Out schoongemaakt voor de volgende groep.
  • Er is een Duty Manager aanwezig voor de schoonmaak van algemene ruimtes en zalen. Deze zorgt ervoor dat álle contactoppervlakken meerdere malen per dag worden gereinigd.

Wat wij onze gasten vragen;

  • We verzoeken gasten om gedurende de bijeenkomst op dezelfde stoel plaats te nemen
  • Wij adviseren om één persoon aan te wijzen in de zaal welke de touchscreen, telefoon en eventueel afstandsbediening bedient.
  • Voor het gebruik van de koffieautomaat vragen wij om uw handen eerst te desinfecteren.
  • Om een veilige en hygiënische ruimte te garanderen voor al onze vergadergasten, vragen we u strikt aan te houden aan de tijdslots.

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 

 

VEELGESTELDE VRAGEN

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?

Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen?

Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. U kunt ontbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?

Restaurant Koosie én het Lounge Café zijn geopend.
Beide faciliteiten bereikt u via de entree van het restaurant.

De fitness is geopend voor hotelgasten

*De Skybar blijft voorlopig gesloten.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren, u mag de dag voor aanvang tot 18:00 uur kosteloos annuleren.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?

Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief. Annuleren dient vóór 18.00 uur de dag voor aankomst te gebeuren.